First of all: the text editor • Ca de început: editorul de text

Ca de fiecare dată, trebuie să începem de undeva, aşa că propun să prezint editorul de text pe care îl folosesc şi anume, Brackets; îl puteţi găsi şi descărca la adresa brackets.io:

Capture - Brackets.PNG

Dacă nu, aveţi multe alte alternative pe care le puteţi alege, în functie de ceea ce vă place şi, de ce nu, sunt convins că deja aveţi un editor de text preferat şi cu care v-aţi obişnuit. Printre opţiuni ţin să le amintesc pe cele cu care am intrat în contact şi cu care am lucrat: Notepad++, CoffeeCup, Sublime Text şi, desigur, arhicunoscutul şi banalul Notepad.

În realizarea proiectelor viitoare am să lucrez cu Brackets, deoarece mi-a plăcut de prima oară când l-am văzut, şi pentru că m-am obişnuit cu interfaţa.

Capture - Brackets-2.PNG

Published by

Laurenţiu Bălănescu

Front-end web designer - HTML&CSS

Leave a Reply

